Wednesday 16 November 2011

Ming XkansasX D'kanju

hello there ? Nama saya NYUK CHEN MING@MOHD FITRI .
saya tinggal di UA SEPANGGAR . saya berumur 15 . bakal masuk 16 .
i'm schooling at SM SHAN TAO , sejak masuk tu sekolah , saya menjadi semakin nakal . HAHA . maklum lah anak bongsu kan . I have 3 important person im my life . my MUMY , DADY and my DARLING INA . hehee . sepaa yg rampas dorang 3 bakal jumpa penumbuk saya . i love them so much ! muahhh laa ! 
okay . saya tidak suka org yg somboong , trip kuat & perampas . 
hmp , saya ada 5 orang adik-beradik termasuk saya lah . 2 abg & 2 kakak . hubungan saya dgn dorang tidak sangat lah rapat , kerana tinggal berlainan rumah . walaucammana pun i still love them ! 

26/06/2011 . tarikh ni ialah hari saya berjumpa dengan c INA SYAFINAZ . heehe . time tu saya dgn kawan saya c Ceponk p inanam , dia kasi kwn saya gunting rambut trus kami p mkn pisang hijau lah dkat pasar mlm tu . then suddenly kami terjumpa c INA dgn c Pondo . pondo time tu mau pulank suda . pondo suruh lah saya kasi kwn c INA balik school . time tu kami kawan jerh . x lebih . saya pun okay jugak la . sebab kami 1 jln jugak . bila smpai jaa dlm bas . kami bercerita lah . tentang ex dia . tntng ex saya . tnpa disedari , kami sampai sudah . then , smpai ja di school . mumy dia smpai sudah , saya pun ambil lah kesempatan minta number dia . trus dgn selamber nye dia bagi jugak la .hehe . trus yg mlm tu . kami b'text , tpi kan , lambat btul bha dia balas ni . tp ruparupanya . fon dia ni punya line rosak . haha . ngat kan dia mls nak layan . okay skip story .

28/06/2011 
ini lah hari yg sangat mendebar kan . time tu saya , Ceponk , Shamin & INAA stay . saya stay pun sbb nak luang kan masa dgn dia . hehe . itu hari jugak lah saya bawa dia couple . tp dia cuma jawab "EHMMMMM"
saya anggp tu sebagai YA . haha . then yg mlm tuh kami b'text . memang saya ngaku time tuh saya couple ngan dia cuma lah nak hilangkan boring . nak kata kan feeling tuh mang ada , tp x laa sebanyak sekarang . hehe .
tnpa disedari , hari berganti hari . perasaan saya terhadap dia makin bertambah . wow ! sehingga laa ni hari saya tetap sayang kat dia . saya harap kalau dia nampak ni . mesti dia terharu kan . hehe . jokes! 

I LOVE YOU NUR SYAFINAZ ! MUAHHH DI PIPI ! HEHE 


No comments:

Post a Comment